Často kladené otázky
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
JE MOŽNOSŤ VRÁTENIA TOVARU?
Tovar zakúpený v e-shope môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Toto právo Vám vyplýva z § 7, odst. 1 zákona č. 102/2014 Z.z.
Tovar je potrebné vrátiť v bezchybnom stave (nepoškodený, čistý, nenosený) a odporúčame vrátiť ho spolu s jeho originálnym obalom a všetkými umelohmotnými záložkami, originálom alebo kópiou faktúry, vypísaným formulárom na odstúpenie od zmluvy, ktorý Vám bol zaslaný v potvrdení objednávky na Vašu e-malovú adresu.
Pri výmene, vrátení alebo reklamácií košieľ si uschovajte všetky ochranné prvky /kartón vystielajúci vnútro košele, ochranné
prvky goliera - plastová vnútorná a vonkajšia výstuž, spony rukávov/ a zašlite ich spolu s tovarom.
AKÁ JE DOBA EXPEDOVANIA?
Tovar väčšinou expedujeme od 3-5 dní od objednania.
AKÁ JE DOBA DODANIA A POŠTOVNÉ?
Tovar Vám doručíme max. do 48 hodín od našej expedície.
Ak je pri tovare uvedený interval dodania, tovar Vám bude dodaný v tomto interavale.
Tovar posielame kuriérskou spoločnosťou GLS na dobierku - poplatok 3,80 Eur.
AKO SÚ CHRÁNENÉ OSOBNÉ ÚDAJE?
Pri registrácii a nákupe v e-shope zadávate svoje základné osobné údaje, ktoré potrebujeme pre poskytnutie služieb doručenia
tovaru a pre náš účtovný a fakturačný systém: meno a priezvisko, adresa (bydlisko alebo adresa doručenia), kontakty pre
komunikáciu (telefónne číslo, e-mailová adresa). Tieto údaje sú uložené v našej databáze, bez prístupu cudzích osôb, ďalším
subjektom ich nepredávame, neprenajímame, ani iným spôsobom neposkytujeme.